Czarno-białą kolorystyką oddajemy hołd ofiarom tragicznej powodzi, która dotknęła nasz kraj oraz kraje sąsiednie.

Dzisiaj wiele firm inwestuje w marketing internetowy. Jednak tradycyjne formy reklamy wciąż są skutecznie, a w niektórych branżach niezastąpione. W tym artykule przyjrzymy się stojakom reklamowym, które są nazywane także standami. Dowiesz się, do czego wykorzystać stojaczki i jakie funkcje mogą pełnić w marketingu i reklamie.
 

 

Do czego wykorzystać stojaczki reklamowe?


Są to gadżety reklamowe, które pozwalają wyeksponować ofertę. Doskonale sprawdzą się wszędzie tam, gdzie przedsiębiorcy zależy na odpowiednim wyróżnieniu reklamy. Poniżej kilka przykładowych branż, sytuacji, w których standy reklamowe sprawdzą się idealnie:
  • targi i eventy branżowe;
  • hotele;
  • restauracje;
  • muzea i centra kultury;
  • placówki medyczne;
  • punkty informacyjne.

Warto zauważyć, że stojaczki sprawdzą się nie tylko do prezentacji oferty firmy. Mogą pełnić także funkcje informacyjne. Dzięki temu doskonale sprawdzą się na różnego rodzaju wystawach, gdzie pozwolą przekazać więcej informacji o danym eksponacie.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby łączyć różne funkcje. Na stojaczku reklamowym można umieścić np. broszurę opowiadającą o danym eksponacie i jednocześnie zachęcić do odwiedzenia sklepu z pamiątkami lub przelania dotacji na konto bankowe.

Dużą zaletą stojaków reklamowych jest to, że są zwykle lekkie i łatwe w montażu oraz demontażu. Dzięki temu doskonale sprawdzą się w terenie np. na wystąpieniach, imprezach, czy też w mobilnych punktach gastronomicznych.
 

Jak wybrać odpowiedni stand?


Zanim zaczniesz przeglądać oferty sklepów, zastanów się gdzie i w jaki sposób będzie wykorzystywany stand. W naszym sklepie znajdziesz stojaczki reklamowe w różnych wersjach. Oferujemy m.in.
  • stojaki do plakatów;
  • stojaczki do kart menu;
  • stojaczki daszkowe;
  • stojaki wielostronne;
  • stojaki w kształcie litery L.

Przed wyborem modelu należy zastanowić się, do czego będzie wykorzystywany produkt. Przykładowo stojaczki do kart menu świetnie sprawdzą się w restauracji – pozwalają w wygodny i czytelny sposób zaprezentować oferty. Z kolei na konferencjach i targach lepiej postawić na stojaki plakatowe, ponieważ pozwalają lepiej wyeksponować ofertę.

Wybierając odpowiedni model, pamiętaj o wizerunku marki. Zadbaj o to, żeby stojak był spójny z firmą, a jeśli będzie umieszczony w lokalu, to żeby pasował do wystroju wnętrza.
 

O czym pamiętać wykorzystując stojaczki reklamowe?


Należy pamiętać, że stojaczek to tylko narzędzie, które pomaga wyeksponować komunikat marketingowy. Dlatego, żeby wykorzystać potencjał drzemiący w standach reklamowych, niezbędne jest wsparcie grafika.

Ponadto pamiętaj, że stojaczki spełnią swoje funkcje, tylko jeśli zostaną zauważone. Dlatego jeszcze przed zakupem zastanów się, gdzie je umieścisz. Zadbaj o odpowiednią ekspozycję. Bez wątpienia znaczenie ma także jakość wykonania. Upewnij się, że stojak jest wykonany z materiałów odpornych na uszkodzenia i zarysowania, a także że stoi stabilnie.
 
Zamknij menu
Przesuń w górę